06 maj 2009

Im going places

Posted in Bloggar den 07:47 av lilithsblogg

Varför göra det svårt för sig när man kan göra det enkelt. Jag har hittat massor med fina designs, till blogger, så snart flyttar jag över dit. Var ju på väg dit förut, men var inte riktigt nöjd med designen men fick inte till det. Men nu, nu finns det massor av fint att välja bland. Finns det några bloggerbloggare här kan jag varmt rekomendera Templates där finns 100tals fina designs.

Så nu ska jag göra som alltid, maniskt fixa med det här tills det är klart och sen skickar jag ett flyttkort, så kan vi ha inflyttningsfest tillsammans.

Kommentera

