03 maj 2009

Bloggdesign sökes.

Posted in Bloggar den 18:22 av lilithsblogg

Nu är jag deprimerad. Jag hittade en sån snygg bloggdesign som jag bara kände på en gång att yes!! Den här måste jag bara ha. Så jag laddade hem den och började pilla i CSS. Sen skulle jag förhandsgranska. Och upptäckte att jag måste betala för att få ändra där. Fan heller. Där krossades mitt hjärta i tusen bitar. Så jag tänkte som så att nån snäll själ kanske kan förbarma sig över mig och göra en liknande design för blogger istället, för där kan man ändra bäst man vill. Designen hittar ni här.

1 kommentar »

  1. Lisa said,

    Ah, synd…! Jag har blogg.se och brukar mecka med min design, men det är väl olika på alla bloggportaler antar jag. Hoppas du lyckas!


Kommentera

