03 mars 2009

Mina egna lyckopiller

Posted in Barnen den 21:36 av lilithsblogg

Gud vad jag längtar tills på fredag när trollen kommer så att jag kan gnälla över för lite sömn, trotsåldrar, syskonbråk och annat. Hur dåligt jag än mår så blir det alltid bättre när trollen är här och kan hålla en sysselsatt. Och den kärleken som då lever i den här lägenheten slår alla mediciner i världen.  Fast jag blir nog tvungen att läsa det här inlägget på lördag eftermiddag när trollen bråkar, tvätten och disken bara förökar sig och jag vill slita mitt hår och skrika rakt ut. 🙂

1 kommentar »

  1. Sill-Britt said,

    Ja, det är nog småungar som tänder på. Fy fasiken, nu skulle alla föräldrar med lite äldre barn muddra sina ungar och leta efter tändare! Jag är lite extra överkänslig nu när Elvis börjar komma i dagisåldern, vill inte! Det är ju mammas bebis och han ska alltid vara med mig ju..
    (Om ni bor nära dagiset bor vi väldigt nära varann. *s*)


Kommentera

