17 februari 2009

Börjar tröttna

Posted in Bloggar den 11:49 av lilithsblogg

Nu börjar jag att tröttna lite här på WordPress. Har trivts rätt bra, men nu är det hela tiden små grejer de har problem med. Förut var det ju att man inte kunde lägga till alla widgets som fanns. Tog ett bra tag innan de fixade det.

Nu satt jag har och skulle utöka länklistan. Funkar fint, på vissa. På vissa så vill det inte sparas själva länkadressen, så det står bara namnet på sidan, men någon länk går inte att klicka på. Så det får väl helt enkelt se ut som så tills de har fixat det.Att använda widgeten gjord för att man ska kunna lägga in länkar fungerar inte. Lägger man till den så står det att det inte finns några alternativ för den. Men då är ju frågan, vad kommer sen? Vad blir nästa problem? Hade jag haft råd hade jag skaffat mig en ”egen” blogg, och om jag hade haft kunskaperna om hur man bygger upp en blogg från grunden.

Har ni andra några bra tips på bra ställen som finns? Inte blogger för där har jag haft en blogg, och var inte helt nöjd med att det fanns så få alternativ på utseendet. Metro är samma sak där, plus att man läser hela tiden om de problem som uppstår hela tiden. Aftonbladet gillar jag inte utseendet på.Kom igen nu, jag har ca 40 läsare om dagen, men det är ändå alltid bara Ulrika som kommenterar. Ni andra kan väl ge några tips ni också.

2 kommentarer »

  1. ulrika said,

    kände mig tvungen att svara på detta *fniss* men metro har ju jag men det är bara för att kolla om man kan koma upp i 5000 besökare och jag har snart 2000 sen den 25/1 så det kanske funkar..
    Men jag funderar själv på att flytta min blogg till blogg.se senare när jag testat klart eller nått ..haha eftersom jag vill göra bakgrunder o sånt själv mer än det jag lyckats göra på metro 🙂

  2. lilithsblogg said,

    Ja det är ju det jag också känner, metro bjuder på lite för få alternativ vad gäller design och såna grejer. Får kika runt lite och se vad man hittar. WordPress har väldigt mycket vad gäller design och sånt, men som sagt, det är alltid det ena eller det andra som strular


Kommentera

