21 januari 2009

Lilith testar

Posted in Testpanel den 14:39 av lilithsblogg

niveaFör att tag sen var jag på ICA och handlade, och kom på att min ansiktskräm var slut. Högg därför tag i en burk med Nivea superduperjätteåterfuktande kräm. Min hud är alltid torr som en öken så det behövs superduperjätteåterfuktande.

Vad tyckte vi om den då? Fördelen var att den luktade uppfriskande. Det var också enda fördelen. Från att ha haft en hy som nån gång ibland visade upp en liten peppla, så såg större delen av ansiktet ut som om jag drabbats av böldpest. Finnar, pepplor och pormaskar poppade upp så att jag till slut såg ut som en moppepojke i 15årsåldern. Den må vara billig, men i det har fallet får man vad man betalar för.

3 kommentarer »

  1. Ulrika said,

    hihihi fifan 😉

  2. Man brukar få finnar precis när man har bytt ansiktskräm.. Oavsett om den är billig eller dyr 🙂

  3. lilithsblogg said,

    Beyond, det har jag faktiskt aldrig varit med om tidigare när jag bytt märke. Och nu fick jag det inte bara i början, det blev bara värre och värre ju mer jag använde den.


Kommentera

