19 januari 2009

Sova? Icke

Posted in Bloggar den 00:42 av lilithsblogg

Jag borde ha gått och lagt mig för länge sen. Men jag råkade snubbla över en blogg, läste något inlägg och var tvungen att börja läsa bloggen från början, år 2005. Jag tror att jag är lite kär i henne. Hon är lika knäpp som jag (kanske till och med lite värre) och skriver ack så underbart. Det är nästan så man funderar på att lägga ner sin egen blogg på en gång, för det är helt omöjligt att nå upp till hennes klass. Ni hittar henne här.

2 kommentarer »

  1. Shelob said,

    Hej! Jag såg på min statistikräknade att jag fått läsare från den här sidan och undrade varför. Hittar det här inlägget och bara ler med hela ansiktet. TACK! (För berömmet alltså, inte för att du kallar mig för knäpp) Haha, nejdå, jag är knäpp men det är verkligen inget man ska skämmas över! Jag ska bokmärka din med, du skriver bra! Ha en strålande dag idag.

  2. lilithsblogg said,

    Det var så lite så. Det är nog jag som ska tacka dig tror jag för många timmars underhållning när jag gått igenom din blogg från början till slut.
    Och klart man inte ska skämmas över sin knäpphet, det är ju det som gör oss så underbara som vi är 🙂


Kommentera

