09 december 2008

Dumma dumma

Posted in Uncategorized den 10:47 av lilithsblogg

Jag gillar WordPress. Det är lätt att förstå sig på. Förutom en sak. När man ska lägga till saker och ting i sidomenyn. Hälften av det jag vill ha går inte att aktivera. Det driver mig till vansinne. Jag vill bland annat ha Arkiv. Det står med om man tittar på alla alternativ, men går inte att lägga till. Eller senaste kommentarer. Samma sak där. Finns med bland alternativ men går inte att lägga till.

Så jag tänkte som så, att det kanske är mitt Tema som helt enkelt inte har de alterntiven. Så jag bytte till ett tema jag sett på en blogg, som hade både arkiv och senast kommenterade. Funkade det då att lägga till det? Inte då. Fortfarande samma sak. Finns med över alternativ, men går inte att lägga till. Snälla, söta bloggare med WordPress, hur gjorde ni?

Kommentera

