02 november 2008

Sängproblem

Posted in Barnen den 10:11 av lilithsblogg


Till slut kom jag på varför Leo vaknade varje natt. Han är väldigt vild när han sover, rullar hit och dit och behöver mycket yta att sova på. Det finns inte så mycket extrayta i en spjälsäng kan jag tala om. Så igår tog jag helt enkelt bort spjälsängen. Problemet nu är bara att han har två, tjocka spjälsängsmadrasser bredvid varandra att sova på. Det ser ut som på en flyktingförläggning med madrasser direkt på golvet. Så nu är jag verkligen i akut behov av en växasäng, eftersom en normallång säng till inte får plats där inne. Dock så kostar en begagnad mellan 500-800kr, vilket inte ingår i min budget. Så hur det ska lösas, det ver jag inte.

3 kommentarer »

  1. Ninde said,

    Oj. Borde finnas en fond för ensamstående mammor kanske? :/

  2. Lilii said,

    Det finns det tydligen upplyste min kära mor mig om. Däremot vet hon inte vad för fonder 🙂 Men jag ska ta och gräva lite i det där

  3. Ninde said,

    Gör det, ibland kan man tydligen kvala in på de mest oväntade kriterier.. Hör med ett bibliotek, har för mig de brukar ha någon fondinfo..:)


Kommentera

