08 juli 2008

Heureka

Posted in Allmänt Babbel den 13:39 av lilithsblogg


Efter mycket om och men, så lyckades Kalle fixa så att min dator går att koppla till tvn. Det tog ett tag, och det hände en hel del konstigheter under tiden. Bland annat så lyckades han ordna så att ena halvan av alla program som var öppna hamnade på tvn, och de andra på dataskärmen osv. Men till slut så löste han det.

Idag gjorde jag en rolig upptäckt. Jag har 4st konsterter med Eminem plus en stor samling musikvideos. Om jag kör dem genom winamp, så dyker dem upp på helskärm på tvn, samtidigt som winamp ligger i aktivitetsfältet. Fattar ni vad det här betyder? Jag kan titta på Eminem dygnet runt, samtidigt som jag läser bloggar, leker på facebook eller spelar wow på datorn. Fattar ni, Eminem dygnet runt. Det är som att låta en nymfoman titta på porr dygnet runt.

1 kommentar »

  1. vampireslave said,

    ah, ja det kan jag hålla med om. =) fast mitt samvete tillåter mig inte att sitta och nörda när det är fint väder ute, känns ”onödigt” liksom. men vem bestämmer det egentligen..?


Kommentera

