26 februari 2008

Killar och musik

Posted in J, K, Musik, R, Sötnosen den 13:54 av lilithsblogg

Killarna i mitt liv har alltid haft låtar förknippade med dem och varje gång jag hör den låten så börjar jag omedelbart tänka på dem, även om det var flera år sen jag sist såg dem. Satt och tänkte igenom det för någon dag sen.

K har Frankee – Fuck you right back

Sötnosen har Winnerbäck feat Miss Li – Om du lämnade mig nu

Eddie har K’s choice – Not an addict

J har Boppers – Come go with me

R har  Jimmy Buffet – Why don’t we get drunk and screw

Finns säkert fler, men just de här låtarna framkallar väldigt starka minnen av de här personerna.

Kommentera

