23 oktober 2007

Tillbaka

Posted in K den 06:16 av lilithsblogg

Jag har försummat bloggen, jag vet. Jag har dragit mig tillbaka och samlat styrka och försökt att bringa nån ordning i mitt liv.

Ibland när jag tänker på att K och jag ska flytta ifrån varandra när som helst så känner jag mig så stark. Jag vet att oavsett vad som händer så klarar jag det.

Andra gånger känner jag mig så svag. Hur ska jag klara mig helt själv med ungarna? Men trots det så vet den logiska sidan av mig att jag kommer att må bättre så fort K är borta. Jag slipper må dåligt av alla gräl som är dagligen. Jag slipper vara rädd för att han är en gång ska gå för långt och göra mig illa, eller barnen. Jag vet att i det långa loppet kommer att bli bra för både mig och barnen. Ibland är det bara jobbigt.

2 kommentarer »

  1. Ninde said,

    Alla separationern är jobbiga. Det är jobbigt att bryta invanda rutiner. En tröskel man måste förbi för att gå vidare i livet..:)

    *puffar optimistiskt*

  2. MyyZz said,

    Skönt att du är tillbaka lite iaf. Hoppas Bokia gick bra. Och du! … det är klart du kommer att klara det själv antagligen kommer det att vara jobbigt men du blir ju iaf av med ett stort barn.

    *stora kramen


Kommentera

