13 augusti 2007

Fjårtiz

Posted in J den 13:54 av lilithsblogg

Ok, vill ni höra nåt riktigt riktigt hemskt? Jag har gått och blivit kär. Så där fjortisförälskad. Ni kanske kommer ihåg hur det var? Pirr i kroppen, ett dumflin fastklistrat i ansiktet. Telefonen blir överhettad här hemma av de långa samtalen. Kontantkortet på mobilen töms snabbt. Msn orkar nog snart inte mer skrivande. Och efter allt skit som har varit den sista tiden så känns det så fruktansvärt bra. Jag tänker faktiskt unna mig själv den här känslan ett tag till. Om några veckor kan det bli fruktansvärt spännande.

2 kommentarer »

  1. MyyZz said,

    åhåhåh … jag blir såååå avis … gud så mysigt 🙂 Vill oxo ha lite (det räcker med lite för mig) pirr.

    kram o ta vara på känslan 🙂 Så va jag när jag träffade J… oxo en J 😉

  2. lilithsblogg said,

    Visst är det underbart. Det måste vara nåt speciellt med pojkar som börjar på J. 🙂 Underbar är han i alla fall


Kommentera

