18 juli 2007

Förvirrad

Posted in Funderingar, J den 22:50 av lilithsblogg

Det här suger verkligen, stenhårt. Det är jobbigt att prata med J. Just nu mest jobbigt för att jag har ingen aning om vart vi står. Vi pratar om ingenting hela tiden, jag trevar mig sakta fram för att se om jag får något gensvar. Ibland får jag det, ibland absolut ingenting. Jag vill bara veta hur allt ligger till, så att jag vet vad mitt nästa steg blir. Säger han att allt har förändrats, det är inte som förut, hans känslor är borta, så kommer vi nog inte att prata något mer. Det kommer bara att bli fel då.

2 kommentarer »

  1. MyyZz said,

    Vem har sagt att kärleken ska vara lätt att hantera? … det är det absolut svåraste som finns.
    KRAMEN .. håller tumme för att det går din väg.

  2. lilithsblogg said,

    Tack för de värmande orden. Jag håller tummarna jag också, så har vi tur så funkar det 🙂


Kommentera

