20 juli 2005

Psykopatiska chefer

Posted in Uncategorized den 11:53 av lilithsblogg

Det här blir ett väldigt kort inlägg, en mer utförlig beskrivning om vad som hänt kommer senare.
Nu har jag i alla fall sjukskrivit mig, och tagit kontakt med facket. Det visar sig då att mina chefer brytit mot i stort sett alla lagar och förordningar som finns.
De kontrade då med att säga att jag stulit både pengar och varor. Hur de nu kan veta det när de befinner sig i ett annat land på semester för tillfället?? Sen hade de oxå pratat med facket, och tydligen snärjt in sig själva rätt bra.
Jag mår skit, men nu känner jag att det är på väg åt rätt håll. Jag kommer att få bevisat för mig att jag inte gjort något fel, utan det är dom som har behandlat mig illa enligt konstens alla regler.
Något mer stöd från ams kommer de heller inte att få, guuud så skönt.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska vi ner på stan och shoppa, familjen och jag.

2 kommentarer »

  1. Angela said,

    Åhh, jag hoppas verkligen att allt ordnar sig till det bästa vilket man givetvis har svårt att tro när man står mitt up ii eländet. Lycka till nu och som sagt – jag håller alla mina tummar på dig!

  2. sofia said,

    Ja, lycka lycka till! hoppas dina chefer får så dom tiger.


Kommentera

